Fun Facts Friday

Howdie folks!

Kom ik net op het idee voor een leuk nieuw rubriekje, mijn hoofd ontploft namelijk van de leuke ideetjes. Moet ze enkel nog even op een rijtje zetten maar voor deze vrijdag wil ik jullie alvast enkele leuke feitjes mee geven over mezelf en deze blog: Fun Facts Friday. Dom misschien, want ik las een artikel dat een blog net niet over je zelf moet gaan, oops! Feitje: had ik al gezegd dat ik koppig ben?

FUN FACTS

  • Nog maar 17 dagen en mijn man en ik reizen af naar Mexico. Onze eerste keer naar Latijns Amerika trouwens. Voor diegenen die het graag weten: onze route… Playa Del Carmen – Chitzen Itza – Merida – Palenque – San Cristobal De Las Casas – Tuxla Gutierrez – Isla Mujeres – Tulum. Niet mis hé? We slapen op 9 verschillende plekken en zijn in totaal 23 dagen weg.

Mexico afteller

Wil jij ook aftellen naar je volgende trip? Download dan deze app.

  • Ik reis niet alleen zoals ik hierboven al zei. Het is mijn echtgenoot Geert die mij vergezelt op onze trips. Soms ook vriendinnen, want ik maak al eens graag een citytrip met een gekke bende. Maar voor de grote en lange reizen neem ik mijn man mee. Hij reist even graag als ik, maar laat het plannen en voorbereiden aan mij over en krijgt zo prachtige rondreizen op een presenteerblaadje. Is hij geen gelukzak (ik even goed met hem hoor)?

Us

Mij kennen jullie (Neen? Klik ‘over mij’) Dit is ‘m: de echtgenoot.

  • Reismicrobe bestaat bijna 1 jaar en is is sinds een dikke maand ook actief op Twitter en Instagram. Op Twitter heb ik op minder dan een maand 250 volgers bij gekregen. Op Facebook zit ik al een tijdje maar daar overschreed ik deze week ook de 600 likers. Zo fijn en ik kan niet wachten om eindelijk ook real time verslag uit te brengen aan mijn volgers tijdens Mexico. Reis je mee? Raak dan verslaafd aan mijn tweets of droom weg bij mijn Instagram reisfoto’s.

toscane

Mijn laatste Instagram foto – een waslijn in Toscane

  • Hopelijk lezen jullie dit artikel tot op het einde want dit is zoooo spannend. Ik werk momenteel heel hard aan een nieuwe website. Achter de schermen wordt er duchtig gebrainstormd en geknutseld aan een website waar ik trots op kan zijn. Hopelijk krijg ik hem af voor onze reis. Alvast bedankt aan Tiger Inc voor de technische ondersteuning. Ja jongens, dat had ik echt nodig. Schrijven is één ding, een website bouwen een ander. Ik hoop er snel mee naar buiten te kunnen komen… Het kriebelt!

Wat mag ik zeker niet vergeten op mijn nieuwe website? Welke rubriek willen jullie er zien verschijnen? Waarover heb jij graag reistips? Laat het me gerust weten onder dit artikel.

Fijn weekend!

Geef een reactie

